Saturday, April 18, 2009

One Day in Key ELL!!

assalam..



Pagi2 lg ibu aku dh kejut bangun suruh bersiap ntok ke kl..aku bangun dh..pastu tdo balek..pastu ayah kejut plak..aku bangun x tdo2 dh..nthen..aku siap2 ar mandi,dressing,mak up,dll...pastu tros gerak nk ke kl dh..all the way ke kl..aku rajin jew..rajin tido..pastu tetibe jew prot memulas wat hal..aku sroh ayah brenti jap kt R&R..aku ade hajat besar..lpas abes sume kejadah aku dh wat..sambung arr balek the journey to the kl..pastu aku sambung keje aku dlm kete..tido..

sampai kt shah alam..pegi amek kakak aku jap kt TPM..pehh layan dowh tempat nie..dkat ngan stadium bukit jalil..kalo ader AF kt situ ar dyeorg bwat..lg satu sbelah TPM plak ade astro amende ntah..yg Tom2 bak wat tu..kt situ ar..David Archuleta p0n penah dtg kt situ gak..mcm2 lg ar kt situ..tujuan gerak kl nie sebenarnyer nk pegi pesta buku...pastu gerak arr ke sane tros tanpe berlengah lg..aha..pesta buku tu kt PWTC dkat ngan the mall...pehh pegi arr makan kt situ layan dowh..walaupun service dye lmbt gile..anyway lpas makan tu plak..gi jejalan di pwtc sambil usha buku2 yg cambest...lpas lame sket usha buku2...kteorg ader jumpe kump. nasyedd inteam o0o0o..gempak gilerr arr..mintak arr aotograf...pehh..kt pwtc tuu jugak.banyak giler aweks cun..mmg dhsyat arr banyak nyer..peehh..goyang iman aku..haha..


sampai waktu ptg plak...waktu nk promote buku ayah aku ttg gaza..sbelum tuu ade show...show dari raja lawak...mat,yan,shem...lg gempak arr..mmg terkejuzz dowhh...dpt jumpe yan dowh..gua pegi dkat2 kt dye..usha dye dlm2,rapat2,jeling2..''mintak autograf kak Yan''peehh...tatau plak dye cun biler dok dkat ekk..mmg terpikat arr..yg shem plak mmg terrer melukis dowh..hebat gak arrr..yg mat plak..aku tatau ape kelebihan dye..tp dye penah masuk tv dan aku mintak autograf gak..peehh..yg paling x thn nyer..aweks2 celcom lawa gilerrr...goyang iman aku lg skali..
xthn dowh...haha...mmg happening gak arr kt pesta buku PWTC nie...lpas dh abes ronda2 kt PWTC..pastu nk balek dh..hantar kakak aku kt TPM tu..pastu balek..sbelum tuu singgha dulu kt R&R sg buluh...makan burger king jap..pastu balek ke epoh ngan perut yg kenyang...=]


Gegambar!!


p/s : banyak lg nk cter..tp tu jew laa yg aku rajin tulih..kritik2

0 comments: