Tuesday, December 1, 2009

Kekejangan!

assalam~



Nama:Megat Amir Hakim b. Megat Shariffudin
Gelaran:Megat,Amir,Megatkacak,tom cruise dll
Tempat Berteduh:Taman Rapat Koperasi,Ipoh,Perak
Hari Sampai Ke Bumi:10.9.1993
Tempat Aku Dikeluarkan:Hospital Besar Ipoh
Tempat Meluahkan Perasaan:Dinding rumah kaler biru
Status:ibu x bagi kawen lagi
Tingkah Laku:budak baek.lebihkan berangan
Percintaan:ayah marah kalu cakap pasal cinta
Kebiasaan:BekerjaTangan
Kesukaan:Solat,cari duit gi GIG
Kebencian:pehh,poyo ar mamat tu
Kehebatan:Berangan x sudah
Kelemahan:Aku menangis bler org len menangis
Kebahagiaan:Meredah Lautan BLUE.haha.
Kesedihan:kene potong rambut
Ketibaan:KEMATIAN
Ketinggalan:MASA LAMPAU
Persekolahan:Terawang~awang
Hero & Heroin:Keluarga & Rakan-rakan
Impian:Berkawan dengan Semua Orang
Perjalanan Hidup:Masa Kecil Salalu DiBelai,Bila Dewasa Makan Sepak Terajang
Pesanan Abah:Jangan Pernah Mengambil Harta Benda Orang Lain,Tapi Kalau Pinjam Pastu Buat-buat Lupa Itu DiHaruskan
Pesanan Ibu:Kalau Dipukul Tandanya Sayang.Sesiapa Yang Pernah Kena Pukul Dengan Aku,Itu Tanda Sayang Aku Kat KORANG
Pengakuan Pribadi:Kepada Sesiapa Yang Merasa Diri TINGGI DARJATnya,Merasa Dirinya SEMPURNA & Sebagainya.Aku Tak Nak Kawan,SEBAB Aku Tak Sama TARAF Dengan KORANG


p/s: hee.cil0k yg abdullah hafiy.otaknyer beron2.huha

5 comments:

Hadi Talhah said...

SAlam..
haha..lwak kot ape yg kau tulis ni megat..
haha..

meredah lautan "BLUE"..haha..

da pinjam brg org wat2 lupe erk?
haha..

cm ape ntah..

John Doe said...

salam hadi.
haha.
thnks.
agak bermakne ..

EisHajar said...

gelaran:tom cruise??
apekah yg dy nie merepek kn.

tmpt meluahkn perasaan:dinding umh kaler biru.
apsl x luahkn kt pokok jer?

xabes2 dgn berangn dy 2.

kelemhn:menangis ble org len menangis.
wlaupn tnpa sbb?

pesnn abah n ibu jgn dilupekn.

pengakuan peribadi,smart!love it!
haha.

John Doe said...

haha.
tom cruise ngn xbnyak beze.

dinding umah banyak beri inspirasi.
haha

berangan makes me feel better.
haa

aku menangis sbb org tu mengis tngok org len menangis.
haha

yees.cannot forget.


peeh.
thnks.

Penunggu Bas said...

wah amir knp hg cengai...ade k muke hg mcm tom cruise muke aq ade ah ko x kat jdi pysicic tom cruise je...hahahahaha...ape ni bdak bek konon...pi lah mabuk