Sunday, November 13, 2011

Me Gusta :|



ouh , hye again peep .

i'm might wanna tell you guys sumthing . yeaahh , i'm just creep . but wait , aku rasa aku kena balik kt batang hidung aku sendiri . haaa . err , somekind of it . well , hey you i'm sorry for a really really long time ago . cause i make u like that . but now , apa yg aku buat kena balik kt aku . haaa . ha'a , sedikit kecewa . tp , nak buat mcm mana . haha . i shud think ahead . ahaa , sigh* , that not gonna change anything , i'm might will keep trying . but dunno untill when , aku pon tatau apa yang aku buat nie betul ke tak . haha . cuba jgn jadi bodoh okay :):(

lg pon salah aku jugak . ta reti nak sabar . tp , kalau sabar pon lama lama tau jugak . sama jugak . haih . eh , camon la . fightfight . aku ta batak sgt lhaa . dulu kau tahan okay jep . siap satu kelas lg . lek ah , chill weh . dulu kau tahan bape lame eh ? then sekarang jadik bestie kau . nice eh . i hope we'll be like that . but now , just for a while . heh , just that . yeah , just that . bangun lhaa bodo , kau na part2 da nie . jangan main main lhaa gilaaa . focusfocus .


ha'a , dulu banyak da member selalu cerita story dyeorg kt aku . well , aku just bg katakata semangat lhaa konon . hell yeah , dyeorg still happy until now . banyak kot . sampai ada yg pernah nangisnangis . dyeorg ckp "dkt kau jep lhaa aku cerita , sbb kau paham aku" hell no , that time aku just fikir ouh yg mana betul yg mana tak . sekarang , haha . baru aku paham korang sebenar bernarnya lhaa serious dude , kinda awkward . but , it normal dude . haha :( eh , aku tak reti sebenar nya . ta pernah tahu pon benda nie . well , it might the 1st time for me for the real time . haha . nice . damn -.-

bak kata 9gaggers #ForeverAlone . haha




1 comments:

achubada kaugie said...

i hatee...awkward moment...LOL