Friday, November 28, 2008

ke. La. Wa. Ta. N....2008






assalam

Lawatan tahun nie bleh tahan gak dahsyat nye..mlm waktu nk pergi tuh aku dok kt epoh..ak tak naek kt skola sbb aku kt epoh..tau le ka..hehe..kteorg mule2 lepak kt R&R tapah ke mane ntoh aku lupe daa..pastu kteorg gerak pergi ke istana sri menanti kt situ kteorg bergambar rame2..syok..
rupe2nye kak yg jage istana tu merupakan salah satu keturunan raja istana tersebot..wow..hebat tu..tp kerajaan wat doono jew..tu yg jadi penjage jew..heh


Kemudian kteorg pegi ke ulu bendol tmpt bermandi-manda,bersuka ria,bermaksiat saja..tu yg x thn tu..banyak gile org tak tutup aurat siap mndi same2 skali laki ngan pompuan..kalo mak ngan ayah xpe gak..nie same umo n laen jantina.seksa mata memandang..berat lagi mata melihat..same le tuu..


Lpas kteorg puas mndi,puas buat lipat,puas segala nya..kteorg menunaikan solat fardhu zohor jamak skali ngan asar..kemudian kteorg gerak ke umah auntie yaaser..tgh perjalanan tu..yasser baru nk teringat yg dye tertinggai kamera kt ulubendol tu..mengade-ngade bak kate us zul..mlm tu tido kt umah bungalow auntie yaaser...on da way nktido tu kteorg wat bbq yg ditaja oleh auntie yaaser sniri..anak-anak auntie yaaser cun oo..putih melepak.ee geramm aku..


Esok nye plak..kiteorg jalan ke Melake pegi naek kapal besar,pengang senapang,naek kapal perang..beestt..pastu gi jalan2 kt situ..sepatutnye kteorg kene pegi ke Kota A Famosa slepas pegi gereja sejarah mende pe ntoh..pastu tersilap tangga..pergi join org Jepon pulak..fuuhh.cunn gileenn awekk jeponn..kn waktu nk turun angge tu..dyeorg tgh naek..terlopong aku,fik,amar,wan..mmg dahsyat cun nyer..tp iman aku kuat lagi..


Petang tu pulak, kteorg naek eye of Malaysia..bestt oo..penin gilen dok dlm tuh..dlm tu aku dok ngan akmal,afif, n us lan..mule2 org tu ate 4 pusingann jew..lpas da abes 4 pusingan tetibe jew dok pusing lg..penin gilen ar..dah laa tgh saket kepale tu..pakdin cam besa laa..xkn dye nk naek kot..dah le takott gayat..takat lobang yg aku gali tu pon dah.."gayat..gayat..gayat aku.."..hahah


Malam tu plak, jalan ke Nilai 3 ntoh lee ade bape nilai kt situ..mungkin sbb barang dyorg bernilai sgt kot..hmm..xde pepepon sebenarnye..tp kalo pompuan banyak lee barang nk beli nye..sbb banyak gilee kaen..ishh rimass aku..dahh sume stok bangla yg jual lg laa xthn...

Pastu naek bus..dan balek umah..balek tido penat..


p/s = lupe nk tulih lpas gi eye on malaysia kteorg gi zoo melake..

0 comments: