Sunday, November 23, 2008

Daurah '08
















sesudah menimba ilmu perlu laa kitee amal kn nya..tu laa satu2nye semangatt ntokk aku ntuk lakukn..fuhh..penatt gakk daurahh taunn niee..hehe..yg magic nyee tlah 2 tahun aku masokk daurah tp tahun nie laa paling kureng aku tido dlm daurah..dahsyatt gakk..nk kater hebat dak laa..cume daa matang ddaa kot..hehe..
ader skalii aku ajak naufa tidor dlm daurah...
me: ''naufal, jom tidor..aku ngantok laa..alaa bkn x biasa,,hehe..ngah boring nie..mi ngan wan dh
ciumm buku tuu(dh tidur)..lgponn bosann laa qawaid..''
naufal: ''gile pe..aku mai sini nk belajarr laa..bkn nk lentokk..ayah aku bayr penat..dh laa mahall..rm250 tu..ang tidorr laa sesorang..''
me: ''ang biaq btoi..x caya aku..hebat2..''
pastu aku pon semangt la ntok sambungg belajar..lpas 5mnit kemudian..aku pon daa rase siti nurhaliza dok panggil aku dlm mimpi..pastu aku terdengar bunyi kroih2..aku check bawah meja x de plak babi hutan..check2 member sebelah..rupe nye naufal dah awai daa lyn siti nurhaliza dlm mimpi dye..ish2..kejam gile..aku ponn pe lagi dh laa ngan ngantokk nyee..sambongg laa..sambong nk tido..hehe..pastu dikejuz kn oleh pakdin..hehehe..
banyak gak kenangn ngan member yg beshh waktu dayrah nie..hehe..kteorg dpt sijil oo..bangge laa...lagi bestt aku daa spt hapai 10 wasiat imam hasan al-banna tinggalkan..hehehe

0 comments: