Thursday, November 13, 2008

KALAH 4-1..????? btooii kaa....

muka cam nk menang jew..

haaahhhh..kalahh soo whatt..huhu..seydeyy gakk laa..

assalamm..
actually..beberapa ari yg lpas kteorg ade perlawanan persahabatan ngan budak sekolah islahh..
besshh bebb..syookk gakk..ade gak laa bebudak sekolah rendah maen skali..tp darjah nam ja la..asalnye aku bkn ade kasot bolaa pon..pastuu cari punya cari x jumpa gak..pastuu sembangg laa ngann farizz..aku citerr laa kt dyee ttg kesedihan aku nie..aku cite laa kt dyee yg daa laa kene bayar 15 inggit..mahaalll oo..pastu ade laa toneee syedeynyee..aku selitt laa skett yg aku xde kasutt laa..org xmau bg..ntaa nnti blehh jumpe kee dakk..mati ke dak..ntaa mcm mana dye bleyy seydeyy gakk..aku ponn tatau laa..dye punya feelingg dengarr citerr aku niee..fuhh..sbb dye simpati kt aku dyee bg laa pinjamm kasutt ayahhnyaa yg tlaa kecikk gilewww kaww2nye..aku pon syokk laa..xyahh carii penat2..watever pon big thankss tuu farizz ekk..muaahh..


ngah warm up..dgn gaye tersniri..

ceritanyaa mulaa begini..
pagi tuu knee bangunn awaii gakk...hu sbb nk menang punye pasaii guaa x kessaahh beb..pastu adee laa skett taklimatt dri pengetua and daa gang..okeyh..start da journey gerak naek bus jauh gakk laa dr jitra dlm sejamm camtuu laa nk ke islah sg petani..smpai kt sane trooss tangkap gambar awe2 disane..cewwaahh mne de..lawakk jee..acahh jee..kteorg x lawan kt padang dyeorg.tp lawan kt pdg mane ntaa..ade laa ngan hiasan taik lembuu skett..bebudak jah nam start maen dulu..cekap gak..macam lalat kejarr taikk..blehh gakk laa..dpt serii..draaww..keyyhh start turn kteorg plak maenn..ngah semangatt nie..ingat kn dyeorg kecik2 jew..rupe2 nyee besauu gileeww tahap berjambangg ponn adee eekk..dahsyaatt..mule2 maen ok gakk laa..tp xtahan laa..
tengokk afi kene body skett daa melambongg daa..siann..pastu dyeorg bohh gooll pertamee..gua rilekk jeww..tp susahh gakk..bilee timee second half baruu laa mujahid dapatt bohh sebijik..maenn laa lagii..ganaz gakk kteorg maen..tp kteorg yg melambongg hehe..btoi lpas mujahid boh gol..dye boh goll lagi tp goll sniri laa..pastuu trooss kena 3 bijik lagi dr dyeorg..seydey3..dpt gakk laa hadiahh dr sekolahh islahh...


muka sang pemenang..btoii kee..

pulang ngan kesedihan..???
x..walauponn kalahh kteorg tetap tabah..dpt gakk laa memberr baruu kt islahh tuuhh..awekk taraa laa..din lg ramai dpt..hehe..nasi ayamm dyeorgg sedaapp oo...soo kteorg bukann lahh kalahh tp menang di hatii..hehehe..ade lorryy ade bus..ade hari kami mengganazz..hehe.

0 comments: