Monday, January 19, 2009

Kalau Dulu..LOL..09'

assalam,



DAH 2 minggu sk0la lorhh..munkin aku lambat sket nk p0st pasai sk0la nie..sbb biase arr..semangat pegi jihad..hehe..


ader la org tuh kater...

"wei, yg ang nie semangat terlebih apsal..??semangat sgt palestine laa amende laa..homework x siap2 jugak..lgp0n bkn ang yg gi perang..biar laa dyeorg perang ngan aman..nnti aku hantar ang kt sane baru nk tringat mak ang..ish3..udah2 ler tuu..j0m gerak gi cc laa.."



pastu aku jawab laa..bkn sbb aku poyo..

"ang tanye nape aku semangat.first skali sbb aku bkn mcm ang yg asyik perabeh duet maybank ayah ang kt cc tu..pastu aku ade gak ati perot kesian tengok kt rakyat palestine tuu laen laa mcm ang.per0t ade tau makan jew..hati entah ler mcm maner tu..pastu walaup0n aku x perang aku ikhtiar gak bantu dyeorg..lgp0n dyeorg perang x kn ngan aman..lagi bag0s kalo ang hantar aku gi sane..dpt mati syaheedd.baru ang tau kehilangan aku yg bermakna..mak aku maybe happy jew sbb aku syheed..lgp0n bab keje sk0la tu..aku lupe nk wat semalam..tu yg kantoi td tu.."


lpas habes panjang aku sound dye..azan asar berkumandang.dan dye jawab..

"er..er..a...aku gerak s0lat ye..er..er..jumpe nnti tau.."(ngan muke sekupang nyer..)



hehe..cuak budak tuu..time tuhh dh laa aku ngah sembang pasai palestine bebudak laen..pastu dye tetibe nyib0k..kn dh kene sedas..


WAT tahun nie..biase la..tahun baru..sk0la baru..baju baru..seluar baru.awek baru..ehh..mane ade..stokin munkin lame k0wt..aku mintak sk0la teknik.sementare tunggu sk0la teknik tuu aku sk0laa laa jap kt Sek. Men. Al-HIdayah Ipoh, Perak..bkn johor jew ade..syokk siott..munkin sbb dulu aku 6 tahun d0k kat sek ren. kt situ.banyk gak laa member2 yg aku knai..most of them dr skola rendah same ngan aku laa..mule2 aku mas0k aku dh frenly dh..ade laa bebudak baru same ngan aku gak..lgp0n yg sekelas ngan aku..jeng..jeng..jeng..ana MB n cucu mufti PERAK o0o0..mule2 aku sembang laa ngan sorang tuu..sembang kencang gilee ar..sampai x ingat dunie..mcm dh lame knai jew...pastu dh lame sembang baruaku tanye name dye..tanye arr tinggai kt maner.dye kater d0k ngan t0k..tanye arr t0k sape..dye kater t0k dye MUFTI PERAK..


AKU tringat gak laa kenangan aku sk0la rendah dulu..best gak laa..dpt jumpe member lame..dh lima tahun x jumpe p0n..jumpe balek...hehehe...lpas nie nk gi SMAZ plak laa..mmg laen laa..
kalo dulu kt SMAZ d0k asrama..pkai baju x tight in..sekarang sk0la laen kene tight in..kalo dulu d0k asrama..pegi sk0la jarang dpt salam ngan ibu n ayah aku..sekarang mmg xmau t'lpas laa salam ngan dyeorg..kalo dulu d0k asrama...tid0 ngan kawan satu katil rame2..sekarang tid0 sorang2 kt umah..kal0 dulu d0k asrama..bangun pg member kejut mandi same2 dlm satu toilet(pkai seluar ek)...sekarang bangun nset kejut dan mandi sorang dh..kal0 dulu d0k asrama pegi outing rame2 ngan kawan2..sekarang pegi sorang2 naek basikal...kal0 dulu d0k asrama dpt mandi lubuk nga kawan2 walaup0n warden tatau(mmg warden tatau p0n)...sekarang mandi toilet bershower..kal0 dulu d0k asrama ade warden yg besstt(bestt ke..)..sekarang aku sorang2 teng0k tv or tv teng0k aku..


BANYAK lg sebanarnye kalau dulu tuu...tp kalau dulu itu x munkin dpt kembali sekarang hanya menjadi kenangan...aku kt umah lepak ngan family jew...

2 comments:

Unknown said...

bru ko tau skool dulu best... skang nih bebdk tahfiz x leh blk 3 bln...

John Doe said...

l0rh..

mmg arr besstt..

sbb ada anta yg x bestt tuu..
haha..


mana da lawak jaa..


salam tahniah kt dyeorg x balek sebulan ekk..