Sunday, January 4, 2009

Tahun 2009_Gaza Benar2 Berdarah






Semangat Palestin..HIDUP PALESTIN
Aku ngan MB perak tgh bengang kt israel nie

Jahanam silaknat israel(selipar aku masih panas lg nie)
assalam




"TAKBEER"..bergema satu masjid negeri perak.termas0k aku yg bertambah semangat nie..setelah membace doa s0lat jumaat yg pertame nt0k tahun 2009 ini..setelah itu kami solat hajat nt0k para syahid dan pejuang di palestin ntok tr0s semangat dan dh tabah..moga2 Allah selamat kn mereka atau jadiknlah mereka syahid..AMEEN..

Kemudian bergema pula laungan para jemaah.."Hidup..hidup..hidup palestin..hancur..hancur..hancur..kufar..Allahu Akbar"dgn aku aku skali menjerit memberi semangat..demostrasi itu berjalan dgn lancar dan pnoh semangat..keadaan di Gaza umpama nyawa2 ikan jew..pastu si laknatullah israel hantar bom lg..mmg kejam gileenn..bak kata khatib td"Gaza benar-benar berdarah"..mmg aku x thn laa...aku geram nie..alasan dyeorg cume nk melawan serangan hamas..tp hakikat nye hamas tidak pon melancar serangan yg besar pon..tp silaknat israel lbey2 attact sahabat kite disana...mane tidak bengang..


BKN kitew jew yg buat protes nie..malah selur0h dunie wat o0o0o0o..kalo korang x sedar lg mmg bengap laa...dh berjuta3333 protes dibuat..tp silaknat bush tu maseh bg member sekelimomor laknatullah israel tu attact member seislam kitew..korang x sedar kew..nk jew aku campak selipar jepon aku kt muke bush tuu..x serik lagi ke org dh campak kasut kt muke dye..nk try selipat jep0n aku gak ke..ahhhh...mane tak bederau lagi darah aku lg nie bile dyeorg kate pejuang hamas tu pengganaz...mmg naek darah aku..kalo check doktor bley darah tinggi nie..


BG korang yg x sedar2 lg..sedar2 laa cpat..setakat usha tv jew watpe..support laa dyeorg..bkn susah pon..beli kete kontrol bley plak..oke ekk...HIDUP PALESTIN..HANCUR KUFAR..

5 comments:

nadsnyi. said...

wah.
best dahsyat.
join demonstrasi.

kite kt johor tgk kt tv jek.
huhu.

agak terkilan
:(

John Doe said...

thanks..;]

LuqmanRazlan said...
This comment has been removed by the author.
LuqmanRazlan said...

bile aku tengok muka ko rase senyap je.tapi bile aku tengok mke nizar ...ade cahaya n bunyi skali...
'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
apsal?.huh?.

John Doe said...

haha.
dye p0n tgh blur.
aku xde maen arr bunyik2 tu.
aku tr0s kuar lgu hujan.
ahaks.