Saturday, July 18, 2009

it's not you, but me

assalam...


setiap manusia ade perasaan,
s0, aku bkn alien yg turun dri pluto,
tp aku manusia xkn lari drpd perasaan.
Ya, ade juga manusia yg peraSAN,
aku bkn peraSAN,
tp aku manusia yg dianggap peraSAN kerana peraSAAN itu.


jari yg luke maseh bleyh di-plasterkn,
hati yg luke...tak...
susah nk operate kalo nk plaster.
stiap luke tinggalkan parut,
parut di jari maseh bleyh di-losyen nt0k ilangknnya,
tp, parut di hati jgn harap kene losyen
kene air pon perit nk mati.


Ya, cinta dan sayang ialah mainan hidup
ntok lbeh bahagia.
tp, aku bkn mainan yg ntok dipermainkn.
malah, hati aku nie bkn leg0 yg boleh
dicantum dan dibuka sesuka hati.


Memang, pen stabilo exam grade bleh tulih
smpai 80 km pnjngnye.
tp, ia tetap akan kehabisan dakwat
dan dibuan bkn simpan buat pekasam.
tp, aku bkn pekasam yg telah habis
di-mainkan,di-contengkan,d-spraykn,di-grfitikn
kerana hati nie x bleh dbuang
dan effectnya akan dirasai dari masa ke masa
ke masa ke masa ke masa
dan ke semasa sampai bila2.


Dari hari ke hari
minggu ke minggu
bulan ke bulan
tahun?? xsmpai kot
aku maseh lari dri rasa sakit itu
tp kesakitan hati itu maseh mengjar aku smpai mati
mcm ibu ade kter rasa sedap durian x boleh
lari dh sampai kita makan durian itu
dan rasanya peeehh!!sedap beb..


Ayah ade cakap kejar cita dulu baru cinta
tp monyet pula cakap mari main cinta dulu
dh puas cari laen.
sape yg ***** sekarang
monyet ke kiter yg xdgr ckp ayah.


Biar, biar hati nie rase saket sket
ntok pengajaran
biar rasa saket tu lme
tp pengajaran juga buleh dipkai lme.
bak kata album bunkface season of the lesson

Biar org bebas bercinta
cinta kt pokok,kambeng,or sumthing that can be loved,
always free love.
they will kill us all if don't give they the same as other.

Betul yg paling aku cinta,sayang,admire,respect,
x lari jugak rindu..
.my family.



P/S : believe it..ngah boring!!i wrote it by myself..

1 comments:

EisHajar said...

bru jer nk tny btol ke ko wt sendrik ayt2 nie...
tp ble bce last2 2, bru p'cye la...
btw, ayt mmg power la..
hahaha...