Saturday, September 5, 2009

Aku,Kawan,Kasih,Teman-teman

aku.kwn.kasih.teman2.






aku ade kwn.slalu tlg kwn tu.slalu tlg dye dpt kn kasih tu.makin lame makin rapat aku dgn kwn tu.tapi kasih tu p0n makin rapat dgn aku juga.tp aku.masih biase bantu kwn tu.teman2 p0n sudah tahu.yg kwn makin gler ngan kasih tu.aku turut suka.sbb dpt tlg kwn aku.aku mcm p0smen.p0smen yg blur.just tlg hantar pesanan dri kwn ke kasih.dri kasih ke kwn.dri dulu sampai skrang.kwn nie jenis yg happy g0 lucky. susah nk t0lak ansur sket.agak kuat touching.teman2 p0n tahu.tp kwn tu mmg mudah buat kwn.kasih pula sorang yg sgt talkingtive pers0n.sgt peramah.senang sembang.kuat sembang.agak kuat pengaruh nye.sgt caring.dan sgt comel.agak kuat menangis bler sumthing happenz dan sume kate dye buat.actually agak kuat pujuk org bler ade org menangis.kasih juge sorag yg kter xdpt bace pemikiran dye.kasih agak sosial org.sume leyh masuk ngn dye.teman2 pula.mcm2.tp sume supportive pers0n.xpenah menyesal dpt teman2 cam dyeorg.tp aku.hanye ade aku,lagu-lagu aku,dan memory yg boleh membantu.i'm useless.tp, aku sentiase nk tlg kwn dan kasih.aku lg suke dyeorg bersame.teman2 sentiase membantu.bkn aku sorang yg tlg mereka.teman2 juga begitu.cume aku lbeyh sket.kerana kasih tu same klas dgn aku.dan aku knal kwn p0n dri kasih tu.kasih lme dh knal.blerdye kate dye knal kwn tu.aku p0n cari kwn tu.tp sekadar teng0k kwn.tp, lame kelamaan aku cube sembang ngan kwn tu.aku jadik rapat.makin rapat.kami sgt rapat.aku suke kwn ngan kwn.dye mmg best.dgn kasih pula mcm biase hanya classmate dan hanya calssmate.teman2 pula tahu condition aku sekarang.jadik mereka x kesah.aku hanya tlg kwn dan kasih.mmg aku,kwn,kasih sgt rapat.kwn slalu cerita masalah dye kt aku.aku hanya mendengar.
kwn cerita hidup dye berkapel.dh brape dh.bape kali break.aku hanya mendengar.aku cube fahami.begitu juga kasih.kasih juga slalu cerita masalah dye kt aku.mcm2 dye cter.aku slalu juga bantu dye dlm masalah2 dye.teman2 p0n begitu.banyak crita pasal break dan kapel.aku.hanya cuba mendengar,fahami,dan faham.sebab, aku sorang yg agak l0w profile.boleh buat kwn.suka buat kwn.hanya cakap banyak bler dgn yg knal.aku juga sorang yg xpenah mengalami perasaan kapel or break.hanya berangan sahaja.xpenah terfikir nk ade sorang.kt sini aku blajar sume itu.selama aku mendangar selama itu aku belajar.mulenye agak meluat.tp akhir2 aku ade sket arsa ingi cube.jap.tu nnty.sambung.bkn aku nk cter aku nie busy body x.aku cume mendengar bler kwn,kasih,teman2 cakap.banyak lg org dyeorg cter.aku salah satu jek.aku mcm satu dalam seribu.maybe, bkn sume yg knal aku.aku selalu tertanye-tanye.antara kwn dan kasih mane lg penting.haa.lg satu.aku jenis x suke musuh sket.so, bler ade sesaper touching ngn aku.err.ade rase sket bersalah.walup0n sumtime dye yg bersalah.tp aku x kesah korang nk benci aku ke dak.aku just xnk ilang kwn je.mcm tu la.situasi bermula begini.kwn dan kasih selalu gak ar bergaduh.aku bkn nk sebok.cume tlg bler mereka mintak tlg.aku cube jadik org tgh.coz due2 jenis yg hyperactive.hak3.naa.ade sket.tp ade skali tu due sedang touching.tp dyeorg kate.kwn yg patut pujuk dulu.kasih yg patut pujuk dulu.last2.bkn nk kate her0 la.hanya tlg.aku pergi pujuk.mereka dh baik kembali.tp, mcm aku kater yg kasih sgt s0sial orgnyer.aku slalu jalan di JJ(jaya jusco) dgn teman2.kemudian aku terjumpe kasih bersame tmn laki yg laen.aku hanya diam seribu bahasa.dye perasan aku.aku senyum kembali tegor dye.kami sembang.aku knal laki tersebut.cume xrapat.kami sembang.lalu aku tanye.jalan jek ke.kasih kate dye teng0k wayang.berdue??.yup.mereka berdue.tp alasan mereka teman kak teman laki tu shopping.aku diam lagi.aku tanye dtg naek pe.kasih kate.moto.aku kembali kelu.bkn kerane cemburu.tp kerane ksian dgn kwn.tp mereka tidak mengatakan mereka da hubungan special.aku faham.kasih cume sosial saje.lalu kasih pinjam sweater aku.mereka handak masuk ke wayang.aku dan teman aku turut tengok wayang tp lain cerita.teman aku smoking.tp aku tidak.
aku hanya tefikir kn kwn.perlu aku bgtau ke x.tp, mlm tu.kwn sms aku.dye kate dye syg kt kasih.aku konpius.last2, aku rase bersalah kalo x gtau.aku cerita ape yg aku nmpk,sembang,dengar di JJ.dye diam.dye kate xpe.kwn kate terima kasih.dye nk sniri tanye kt kasih.mlm es0k pulak.kwn cakap.kasih keluar dgn ramai lg.tp?!!.ape yg aku nmpk dan dgr.laen skali dri yg kwn kate.aku cube kate aku x tipu.aku kata yg benar.akhirnye,kasih gtau la.pastu kwn p0n dgr.akhir2 mereka tidak bercakap dah.aku salah??aku sentiase mintak maaf dkat kwn.aku rase bersalah.tp kasih tidak tahu aku gtau kt kwn.aku salah??aku masih rase bersalah.kemudian kasih sentiase mengadu kat aku.mcm2 cerite dye cerite kt aku.makin lme makin rapat sejak kasih tidak jumpe dgn kwn.masing2 cube buat hal sniri.teman2 juga tidak tahu.aku hanya diam.makin lama kelamaan.aku baru perasan.kasih tibe2 jek.lbeyh kepade aku.aku hanya menganggap sebagai teman rapat lg.tp suatu ketika tu.kasih luahkn persaanya terhadap aku.aku tergamam,terkejut,dan mcm2 ter lag.munkin ini keran first time aku.untuk dri teman ke tahap yg lbeh lg.dye faham.dye tahu mcm mane aku.aku hanya menerima dgn tulus.kerana aku p0n sudah jatuh hati dgn kasih.tp aku sentiase berhati2.kerana takot salah pilih or sumthing.tp banyak teman2 kasih cerita padaku.yg kasih nk kt aku.aku makin angau.
aku cume takot.aku jadik perasan kerana perasaan aku.aku juga penah ajak kasih teng0k wayang dan jalan2.aku gembira bler dgn kasih.aku rase kasih p0n begitu.tp, kwn yg dulu gaduh sbenarnye maseh ade hati terhadap kasih.tp bkn sket banyak.sampai tiap2 hari dye kater dye rindu kasih.aku diam.aku slalu tertanye2 munkin aku x layak bercinta.jika kwn tahu pasti dye sedeh.aku xmahu kehilangan kwn dan kasih.akhir skali, aku hanya buat keputusan untuk undur diri.aku penah beritahu sorang teman yg baek2 sgt.aku beritahu kal0 aku terima kasih menjadi kasih aku.tu munkin yg pertame dan akhir.kerana aku tahu peritnya cinta.danjika kami break.biar lah tu break yg pertame dan terahkir.aku tekad nt0k xmahu seb0k lam percintaan,sampai jodoh aku datang.tu jer teman2.

3 comments:

EisHajar said...

setiap org mmg ade nature feeling tue..
tp kne pndai2 kwl..
i dont' have the right to judge ur choice..
but i think u take the right choice..

p/s:jauh lg p'jlnn idup kite..stabilkn kedudukn mu utk face pe yg ade kt dpn..

John Doe said...

haha,
actually nie pengaruh drama jek.
ade sket jek based on the true story.
hehe

.minal qalby. said...

olla megat,, hurm, interesting gk cte ko nh. tp toi law.. maybe u've choose the right trck. skang mse tok blja, maybe ntuk mrsa tu boleh kot, tp ntuk bcnta jauh lgi. hope ko epy slalu.