Friday, September 11, 2009

Saye dah besar.

assalam..




10/9/2009 - 12.01 AM


baling tep0ng!!!hak3.gler t0l.megat dh matang ek.bdak baru nk besar.baru nk 6blas tahun.hak3.

yeaah.!10/9 arytu mmg befday aku.tp mmg gler ar bebudak skola ak.mmg trend dyeorg kate ar ape adat ek.ha'a! kt skula nie ade satu adat bler befday sesape dyeorg function la befday boy tu.ntah la mne dpt adat nie.aku ase dyeorg amek dari ulu,dalam pedalaman kampung org asli kowt.

peeh!.dyeorg mmg gler ar.mlm 9/9/09 (peh nombo 0ng ma) tu pk0l 10.00 pm camtu ar.dyeorg dh bawak tep0ng dri dorm.mule2 ak dh cuak.mmg cuak ar.mmg dh agak dh.mlm tu mesti ade pape nyer.pastu x lme sket.dyeorg panggli aku gi satu klas tu.ak dikep0ng.ak lari ar.lari dyeorg thn.kt tgn masing2 dh ready tep0ng.tetibe sorang tu ''megat!happy befday!" pufff!!hinggap segenggam tep0ng kt muke aku.yg laen pon mule follow baling.hak3.abes satu badan ak penoh tep0ng.dh la pkai baju melayu time tu.mmg bau tep0ng la.naseb baek x bawak tel0r.kal0 dak jadik kek ak malam tu.hak3.lpas habes dyeorg baling tep0ng kt aku.dyeorg dh ready dh ngan hos bomba aim kt aku.''bukak air!!cpat!!bukak cpat!''.peehh.mandy la aku ngn has bomba tu.peehh.air dye bkn pelan.kuat kaw nye.saket doh.lame lak tu dyeorg mandy kn aku.el0k laa.mule2 tep0ng pas2 kne air.mmg bau laa.melekat abes rambut aku ngan tep0ng.dh abes junior wat kt aku.tetibe jek senior lak pangil aku.mmg masak laa.time tu es0k nk last trial SPM dyeorg.senior pangil aku.dyeorg sebenarnye tau befday ak.dyeorg saje jek.panggil aku.tarek aku tgh court .mmg form laa.rame org usha.peehh.senior sound2 aku(actually gimik jek).deyorg marah2 pasal dyeorg nk study laa pe laa(x study p0n).dyeorg sroh ak bediri bt0l2 tgh court tu dgn badan yg lenjun ngan tep0ng dan air.tep0ng + air = teir. rame gak senior time tu.mmg gilak.pas2 dh abes dyeorg sound.dyeorg rame2 jerit happy befday.hak3.mlm tu aku prep langs0ng.senior sr0h balek asrama mandy.

Malam tu aku x brani tid0 kt dorm ak.komperm ak kne pkol ngn bantal.s0 mlm tu aku lepak kt d0rm penghulu.hak3.mmg best.el0k k0l 1.30 Am lbeyh camtu.rame org carik ak.hak3.cuak ak.pas2 tetid0 tr0s kt situ.

es0k 10/9/09.befday aku.kt klas aku.kteorg dh setting.sbb ade member aku tu.bape ntah ary jadik dye tp dkat2 ar.aku x function ko, ko x function aku.s0 dlm klas aku selamat.mas0k2 jek.s0rang2 seb0t.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.selamat hari jadi megat.hak3.check ph0ne mmg banyak.ntah n0 yg x knal p0n ade gak wish.

Aku ingat malam tu aku selamat.lagi gler ar.senior pk0l pkai bantal.ouch mmg saket la.kt surau p0n kne gak.lg saket.dye0rg jet aku.peh mmg abes sengal satu badan aku.malam tu aku x td0.aku lepak ngan dye0rg sampai sahur.pas2 td0 jap.bangun nk gi sk0la lebam bijik mate aku.berair.peehh.bengaka arr.muke dh cam katun dh.x jadik aku gi sk0la.exc0 ngn pengawas lek jekbg.mmg best ar.arytu x gi sk0la.lepak lam surau.kal0 pegi sk0la mmg kne kutat ar.hak3.

Actually, aku seydeh gak xdpt celebrate befday kt umah ngan parents.tp sepatutnya, aku thnks kt parents aku.c0z dyeorg dpt membesar kn aku sampai 6blas tahun.dyeprg bg ckop makan,tempat yg best,bg blajar.mmg terhutang budi gler ar.IBU AYAH!!!!AMIR SAYANG IBU NGAN AYAH!!!.Alhamdulillah.Saye dh besar.tinggi jek l0m ck0p lg.dyeorg kate.um0 dh besar.badan kechik lagik.hak3.

Hadiah!.x banyak dpt.mnggu dpt kowt.teng0k ar nnty.

3 comments:

Aliya Khair said...

waa. comel la celebrate gini. hahah.
da tua rupanya kau. aku mude lg. lalala~
nway, happy belated besday ye!

John Doe said...

ha3.
thnks.
ak ingt dh cukup mude dh.
jln maseh jauh lg.;)
ko makcik.

Anonymous said...

kau ni knp sume orang nak panggil mak cik!
perasaan MUDA sangat seyh
anw sry gomenasai afwan mintak maaf lupe nak wish.
happy very very very very belated birthday huhu x)