Monday, February 2, 2009

don't want 2 be like a jerk


assalam,




Sometime being worst is better..hahaha..kaplak dr komik worst..bestt 0o0o0o komik tuu..aku x abeh bace lg citer tuuhh...yer laa kan..al-maklum seb0k ngan keje kolah..hehe..

Dari darjah satuu..ehh..bkn dari tadika sampai laa form 2..xpenah2 lagi aku jadik ketue klass...biase arr..budak cam aku nie..xkn volunteer nk jadik k0wt..tp aku ader satu member yg slalu sgt volunteer diri..st0k mmg muke x malu arr..nie citer waktu aku darjah arr..dari aku knai dye aa dari tu dye muke poyo..tp dye auww sket...x kuase i..haha..mmg dahsyat arr tahap kelembutan dye..sorry..

PASTU..sejak aku masuk form 3 plak..kire waktu kematangan aku laa..buat julung2 pertame kalinyer aku dirasmikan menjadi ketue klass..menang ngan undian yg bersih..tiada pengundi hantu mahup0n jembalang..maka aku laaa berkuasee..hahah..i got the power...aceewaaahh berangan...mmg segan arr first jadik ketue klass..first mistake yg aku wat..silaap bg salam dlm..biase arr dh jadik ketua klass sume org ikut kn..waktu cikgu masuk kene arr ketue klass bg salam kn pastu diikuti student laen kan...aku bg salam gaya aku jumpe cikgu tepi jalan..pastu sume org follow..pastu cikgu sur0h ulang dan ulang..last2 member aku yg bg salam..ishh2 mane x segan...banyak lg kesilapan yg slalu aku wat..time cikgu xde..biase arr ketue klass maen perana jadik ketue arr kn..tp biler ngan member kn time tuu time kiter sembang..ape lg riuh arr..bile cikgu dtg sbb bising carik ketue klass arr..xleyh wat pape lahh..komperm kene arr..


MASUK form pulak 4..its mean this year laaa 2009...at SMAH..aku student baru kt situ..tp dulu aku penah sk0la rendah kt situ..soo banyak arr member lame yg aku knaikn..aku ingat bile jadik student baru bley aa aku lek2 sket..biase arr..bilerr time pemilihan aku senyap arr..maleh mas0k campur..tgh riuh org pilih sape yg jadik ketue klass..tetibe jew aku dengar angin maner ntah tolak kater name aku..."megat amir".."megat amir"..ahh...xkn k0wt..pastu cikgu tulih kt whiteboard name aku..siall arr..x larat dh aku..vote punye vote..lagiskali aku laa undian yg paling bersih..dh sah dh lg skalik aku jadik..berat dowh responbility dye niee...cam biase arr..mmg banyak mistake aku wat..yg aku x thn nyer..perkare yg same aku wat..bg salam gaye jumpe cikgu tepi jalan..pastu org laen yg bg salam..segan d0whh..tebal jew muke aku..



P/S: bukan aku nk p0n..huhu..apa pandangan anda..??

2 comments:

Aliya Khair said...

ini semua telah ditakdirkan oleh Allah..
mungkin ada hikmah yang tersembunyi..
takpe, waktu xrek aritu da pnah jadi ketua kumpulan.. ok la kan.
ni baru ketua kelas.

semoge berjaya slalu.
selamat menjalankan amanah dengan amanah :D

John Doe said...

yup..
well, kt x_rek tuu naseb baek jew..

papep0n thankss ekk..

i will keep it up..