Friday, February 6, 2009

Hari ini dalam sejarah..09'

assalam..

PAGI tadi selepas subuh..macam biase aku ingin meneruskan nawaitu ku untuk tido..tp tetibe jew..deringan talip0n berbunyi..kringg..kringg..kringg(bukan bunyi sebenar) pastu aku angkat arr"hello, nk kopi ke nk mil0..sape disane.."pastu dye jawab.."heloo megat, nie miley cyrus nie" aku jawab balek "miley..tidakk bukankah sudah ku kata..jgn gangu ku lg.aku ckp dh jgn tep0n aku dh..aku x mnat ngan ang dh..lgp0n kiter kn dh break" miley jawab."tp megat aku rindu kt awk..bole laa beri aku peluang..nnti kiter makan r0ti canai same2 nk dak..alaa bolee laa..kiter belanje awk" aku jawab.."ahh...roti canai kalo nk belanje xpe..tp kalo nk bersame kembali x bole..cukup aa skali..aku x tahan dh..ngant0k..jgn kac0 aku tid0"miley jawab.."tapi megat...."aku tr0s meletakkan ganggang telip0n aku..kac0 arr minah s0rang nie..oeg nk tid0 susah ar..

PASTU kringg..kringg..kringg..kringg(bukan bunyi sebenar)alaaa...xkn dye lg k0t..."helo, kn aku dh cakap dh jgn kaco aku.....ehhh..bukan mileyy...laaa....nick jonas..apsala tep0n"nick jawab.."haaaa..miley..suare aku lembut sgt kew..alaa..xkuase i..ishh laa..wei...nnti kite gerak JJ(jaya jusco) nk dak aku boring arr d0k umah sorang2..bole laaa.."aku jawab.."oke gak..xkn berdue jew kot..k0l laa lelaen gak"nick jawab.."dh. aku k0l dh bradd pitt..dye kater oke jew..tp lepas dye basuh pinggan laa..kang mak dye marah pulak.."aku jawab.."haa..oke laa tuu..nnti aku panggil yg lelain..ramai2 lg bag0s.."nic jawab.."oke gak..gua cau dulu..mak gua panggil nie.."aku jawab.."oke daaa.."smaarrtt arr..lpas nie gerak jj..bole arr beli baju kurasa raksasa..peehh..lap0 arr..pastu aku tururn arr bawah..aku makan laa ape yg adee..pastu mintak duet sket kt ibu nt0k pegi jj nnti..heheh..no money no talk..lpas abes makan aku naek balek mandi n bersiap2 laa ...pastu tr0s k0l member aku sorang nie..tutt..tutt..tutt.."hello beckham..ko sehat dak arini..nnti kiter gerak jj nk dak.."beck jawab.."oke gak..aku p0n rase cam boring jew arini.."aku jawab.."oke smart..nnti aku dtg umah ang..oke bye"...pehh..pas2 naek aku naek arr basikal..gerak umah beckham..onthe nk ke umah bekcham tu..aku ternampak laa..maya karin naek basikak..aku tegor arr.."hai, nk ke kebun ke..??"..maya jawab.."ha'a..kamu nk kemane plak nie..lawa2..ensem2 nie.."aku jawab laa.."nk ke rumah beckham..pastu nk jejalan kt jj" maya jawab.."owh gitu..kal0 camtu elok2 laa kayuh ekk.."...dh 5 minit kayuh akhirnya smapai juga umah beck nie..dye jemput laaa aku..sementara tunggu nick jonas dan brad piit..dye jamu lee aku air kosong yg dye bancuh td..sambil2 tuu..teng0k laa citer wonder pets..pastu smapai laa budak due ekor tuhh..el0k nk gerak ke jj tuu..tetibe jew..t0m cruise dtg ngan muke seydey nyer..tanyer arr"apsal ko syedeyh t0m.."tom jawab.."tuu..si Salmah tuu..semalam kteorg ader jnji kt gue kek lok tong pastu..pastu aku sakit per0t time tuu..s00 aku pegi laa melepas dulu..karang terlepas kt sane susah pulak..lpas habis melepas aku pegi laa gue tuu..teng0k dye dh xde..biler aku k0l dye,,dye kater aku xsuke dye(dh star menangis dh) huuuuu..huuuu."beck kata.."bawak bersabar laa..banyak lg bunga laen ..ko petik jew.."t0m jawab.."mane bole..salmah tuu lawaa..aku syg kt dye..huuu.huuuu..tp aku saket per0t..mane bole dye wat camtu kt aku.."alaaaa..feeling ar mamat s0rang nie..kec0h t0l..aku x layan arr..pastu aku ajak arr dye gerak skali gi jj..and then dye xnk ik0t ..sbb frust menonggeng kt salmah tuu..pastu kiteorg naek teksi pegi jj..mak beck belanje.besttt..dh sampai jj tu..aku carik..baju yg aku nk..yg laen ade gak laa beli barang dyeorg kn..pastu tgh jalan2 tuu..tetibe bertembung ngan liyana jasmay..pehh cunn beb..c0mei..aku tegor arr dye''Hye lyn..sorang jew'' lyn jawab arr..''x dgn ayah...dye ngah makan donat kt big apple tuu''aku jawab..''owh..yeke..err xper laa..nnti kalo adepape calling2 laa ek."lyn jawab..''oke..see ur around ekk..daa''..pehh dye syok kt aku arr...sape x mnat kt budak comei tuhh...dah dekat 2 jam kt jj tuuh..kami p0n dh penat shopping kn..pas2 t0m ajak laa balek..tgh jalan2 nk balek tuu nmpak laa zac afron n vanessa ngah makan aiskrim mcd..boo..boikot mcd..and the sametime gak kteorg tenampak laa aliff aziz..aceewah tinggi giler dye..balek plak kene share duit laa ntok teksi..mak beck blenje pergi jew..huhu..

DAH sampai umah p0n..mmg penat gilerr arr..jalan2 td..walaup0n x dpt beli baju kurasa raksasa..dpt gak laa beli baju couple n dirt tee..pehh lawa beb..huhu..time malam plak..nk tido gak..tetibe jew ade org tep0n..kringg..kringg..kringg(bukan bunyi sebenar)sape laa pulak nie.."helo..sape disane saya disini"pastu.."eloo megat..nie fouziah gous nie"aku jawab.."pehh..knape tep0n..rindu ker''dye jawab..''ha'a laaa..susah laa kalo x cakap ngan megat..rindu sgt''pehh...syokk nie..''tu laa..kiter p0n samer..hehe..''fouziah jawab..''jap2 ek..ye maaakk...nnti laa..nnti che ah tido laa..haa..megat sorry laa..mak che ah syruh dh..oke bye..''alaaaa..baru jew..ish..kaco laa mak dye nie..pastu aku tid0 ar..kroih3..


P/S : hahahahaha...sometime..the hardest thing to do is do nothing..kritik2..

0 comments: