Thursday, February 26, 2009

SMT Lebuh Cator, Ipoh, Perak....'09

assalam..



aku apply laen dpt laen..tp takpe ader hikmah nyer..dan disinilah aku..Sekolah Menangah Lebuh Cator..peehh..skolah kedue tertue di Malaysia nie..bangge ek..pengetue die garang gilerr arr..cuak o0o0o..



23 Feb 2009
Hari nie pendaftaran jew...kene arr dtg sbelum kol 8.30..happy lg laa..coz leyh dtg lmbt lg..kalo dak kene panjat pagar o0o0o..cikgu yg lambat p0n kene..sbelum mendaftar tuu ader laa ceramah sket kn ntok sambut kedatangan pelajar form 4 nie..dan..ngantok gilerr arr...tp time pengetue cakap sume bangun..die funny gak n kekadang tu garang giler..die kater straight jew...ape2 salah yg mcm merokok, kapel, n fly dll tros kene buang skolah coz die kater skolah x nk bebudak camtu..pehh..pastu tgh2 ceramah plak tetibe jeww berasap lampu kt atas tuu..bau hangit kot..sume kelam..''berasap la''..haha..naseb x mletup..tutup arr lampu tu n done..lpas tu baru daftar kt klas masing2..aku klas 'perd' (perdagangan)..klass yg berair-cond...sejukkk..



24 Feb 2009
Hari nie maseh lg dlm orientasi lg..nnti setiap pg orientasi kene ader pemeriksaan disilplin..pastu hari nie plak..kiteorg kene kawat..gilerr penat..awai2 masuk dh kene kawat..dahsyaat kot..lame gak laaa..pastu baru rehat...lpas penat kawat..kene nyanyi lagu patriotik plak..banyak kali plak tuuhh..naek jemu dah..lg lagu skolah die..x larat nk nyanyi dh..pastu taklimat..n taklimat..n taklimat..n taklimat...n t...aa....kk...l...ii..mmaaa.....t lg...pastu baru balek..


25 Feb 2009
cam biase..pg2 nie ade laa pemeriksaan disiplin..dahsyat kott..ader sorang budak tuu..nmpk cam gangster gak laa..pastu die slekeh sket arr..care die pkai tai mmg slekeh arr..dtg arr sorang cikgu tu panggil die...dye tanye arr budak..''sape ajar pakai tai camni''..pastu PANG!!..die penampo budak tuu..gilerr arrr...sian ader gak kt budak tu..takot aku kt skolah nie..huhuhu..pastu pengetua bg amanat kt plajar form 4 kamilah..time die bg kali nie laen sket..mg best arr..lawak gilerr..last2 aku rspect gak laa pengetue camni..sporting giler..tp garang..mencabar2..lpas rehat plak..kiteorg pegi melwat pusat sumber skolah tuu dan lpas tu plak..taklimat sket dri kaunselor..time nie aku bengang sket kt member aku nie..ader ker pegi cakap name aku gohan kt caunselor tu..pastu caunselor tu plak kecoh kt bebudak form4 waktu bg taklimat..abeh sume budak form 4 panggil aku gohan..last program ntok hari nie ktorg ader arr sket program latihan dlm kumpulan...pastu balek..



26 Feb 2009
pg cam biase ader pemeriksaan disiplin lg...pastu taklimat kokurikulum sket..pastu rehat..pastu plak ader laa taklimat pasai SPBT dan agihan buku..lpas dpt sume buku bawak gi klas..klass ekon..bestt..pastu aderlaa senior perd citer2 sket kt kiteorg pasai pengetue diaorg citer coz pengetua slalu masok klas kiteorg n mengajar add math..huuuu..dyeorg kater sape yg klas perd sume dpt A1 add math coz pengetue mmg semangat n garang sket dlm mengajar add math nie..
lpas abeh senior bg taklimat..waktu pemilihan AJK klass plak..mmg x best..aku bengang ekk ngan sorang minah nieh..member aku calonkan aku jadik ktue klas..aku x nk laa kn..tobat dh..pastu aku nk laa angkat tgn ntok calonkan member aku sorang lg nie..pastu x sempat aku nk angkat ader ar minah klass aku nie dye angkat tgn awai dri aku pastu kater..''cadangan ditutup''..pehh mane leyh..kire nyer aku kene jadik ktue klas lg arr..tidaaakk..aku cakap arr ..'' mane leyh cikgu camni''.''x aci arr''..pastu cikgu kate..''xpe2..kamu jadik jew laa..sume dh sokong''...alaaahai...bengang tol time tuu...sabar2 jew la..



27 Feb 2009
okies hari nie xde pemeriksaan disiplin coz ader merentas desaa...tahun nie aku dh wat due kali merentas desa..hahaha..first aku dh plan dh nga member lpas pintu pagar skolah kiterorg nk jalan..tp camner ntah aku tersemangat lebeyh plak...aku lari laju2..pastu x nmpk dh dyeorg..pastu x lame plak aku dh mule somput(semput)..penat o0o0o..giler penat arr..peehh..lpas rehat..ader laa majlis penutup orientasi minggu nie..yeaaaaaaa...dan minggu dpan start blajar..noooooo..lpas abeh dh..kiteorg boley balek awai..


p/s: aku sebenarnyer x reti pkai tai...soo lpas kes tuu aku tross blaja pkai tai dan akux suke toll jadik ktue klass...kritik2..

4 comments:

roadsinger said...

salam...
waahh...semangat benaor critanyaer...wtever...gud luck 4 de monitor class....

John Doe said...

salamzz..
semangat gak arr..
saje nk promote..

papepon SMAZ still the bestt!!

Anonymous said...

hahaha..
ko x abeh2 jd ktue klas..
bekaliber bena kew?
cey2..
paper pn thniah laa..
jd gak ko ktua klas.. haha

John Doe said...

actually!!
ini sebenarnye rancangan ALLAH..
kiter melaksanekn nye..


peehhh!!!
anyway thanks..