Friday, November 13, 2009

Makhluk Perosak.!

assalam...




hari2 mkn kari, hidup mesti berdikari!
aku nk mkn chicken chop.xnk kari.!mkn durian sedap gak.argh, benci jerawat.saket2.hadoi.sume xkene.sometome mase terluang banyak sgt.tp tatau camner nk pkai.hmmm.


iKoT.tiap hari banyak ujian yg dtg.kene bersyukur ar.kalo xde ujian camner nk tau mne silap kter.tu larh.tp, hari aku slalu brangan.ha'a, mmg kuat berangan.kekadang sampai tempat len dh.aku de terpikir gak kekadang tu.btol ke ape yg aku wat satu hari nie.peh, banyak tol yg salah silap nyer.tu la kan.kene sentiase muhasabah diri tu balek.jgn ingat perfect sgt.haha.aku sedar tu kejap jek larh.pastu dh sangkut,lalai,ntah mne dah aku hanyut.haha.kene istiqamah larh.

Hari nie.aku terberangan lg skali.andai kater larh.lpas SPM tahun dpan larh kn.peehh,komperm enjoy kaw2 nyer.aku ingat kn laarh.nk ameklesen motor.besstt.pastu jalan2.dh dpt result tu plak.insya-ALLAH dgn usaha yg aku curahkn waktu jawab SPM tu nnty.dpt yg cemerlang.pehh, pastu aku nk gi yaman.lpasabeh tu plak.aku n gi jepon lak.blaja lg.kalo bleyh aku nk awek jepon larh sorang kn.peehh, aku dakwah larh dye.pastu dh dye masuk islam kn.komperm cun.cam Horikita Maki.knal dak??alaaa, yg berlakon cter hana kimi tu.tatau xpe larh.tp mmg cun doh.pastu bawak balek malaysia,perak,epoh,taman rapat koperasi.haha.poyo ar sket.dpt larh kejekn.first skali, aku nk tlg ayah ngn mak aku.aku xnk tinggal kn dyeorg.turn aku plak jge dyeorg.aku syg2 sgt2 ibu ngn ayah.pehhh.pastu blanje family aku mkn piza ramai2.best kn2.


________________________________________________________________


''aku nk jge dah.aku nk buat dye member rapat aku''

peehh,pastu dye yg menkan aku.apsal x ckap awal2 nk wat member rapat.xde ar susah2 nk menggedik,menggatal.pehh,bler dh kantoi baru nk kter wat member rapat.dahsyat sunguh beliau.dasar x de hati.tatau perasaan org len.*abaikan*




p/S:mati larh perkara yg plg hampir dgn kite.



4 comments:

EisHajar said...

ish3,jauh nye dy nie berangan.

btw, kt bwh 2 pe?
mcm tgh mrh dgn org je.

John Doe said...

tu larh.
mesty pegi jauhnyer.
hadoy.


haa.
abaikan jek.
ntah tetibe tertulis.
it all about the voice of heart.
haha

EisHajar said...

ceh, mcm knl je ayt last tue.

John Doe said...

haha.
my hearts say so.